Często zadawane pytania

1. WYBÓR TOWARÓW

Nie wiem, jak wybrać produkt, czy możesz mi doradzić?

Tak, oczywiście. Skontaktuj się z nami telefonicznie, za pośrednictwem naszego czatu lub pocztą elektroniczną pod adresem Info@revgear.pl.

2. ZAKUP

Jak mogę złożyć zamówienie?

Najprostszym sposobem na zamówienie towaru jest nasz sklep internetowy senteso.cz. Możemy również przyjmować zamówienia telefonicznie. 

3. CZY MUSZĘ SIĘ ZAREJESTROWAĆ PRZY PIERWSZYM ZAKUPIE?

Nie. Możesz robić zakupy bez rejestracji.

4. PLATBA

Jak mogę zapłacić za towary w sklepie internetowym?

Możesz zapłacić bezpośrednio kartą kredytową podczas składania zamówienia online za pomocą ComGate, Paypal, przelewu bankowego lub za pobraniem.

Jak zrealizować kod rabatowy?

Jeśli masz kod rabatowy, który chcesz zastosować, wprowadź go w polu kodu rabatowego. Zniżka zostanie natychmiast uwzględniona w cenie końcowej. Jeśli masz problem z zastosowaniem kodu rabatowego, skontaktuj się z nami, chętnie pomożemy.

5. WYSYŁKA TOWARÓW

Jak długo po złożeniu zamówienia produkt zostanie do mnie wysłany?

Jeśli zamówione towary znajdują się w magazynie, zazwyczaj wysyłamy paczkę następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia;

Co jeśli kurier nie dotrze do mnie do domu?

PPL przechowa paczkę w magazynie, a Ty otrzymasz wiadomość tekstową z informacją, kiedy paczka zostanie ponownie dostarczona.  DPD dostarczy paczkę ponownie następnego dnia i poinformuje Cię SMS-em lub e-mailem. Poczta Czeska zostawi Ci powiadomienie o nieudanym dostarczeniu paczki i zdeponuje paczkę na poczcie..

Ile kosztuje wysyłka?

Wysyłka zależy od wagi i rozmiaru paczki i różni się w zależności od wybranego przewoźnika, a także metody płatności.

Co zrobić, jeśli przesyłka jest uszkodzona?

Nie należy przyjmować towarów z serwisu wysyłkowego! Jeśli tak się stanie, nie martw się, ale natychmiast skontaktuj się z nami telefonicznie lub e-mailem. Będziemy potrzebować zdjęć uszkodzonej przesyłki;

 

6. ZWROTY I WYMIANY (FAQ)

Termin zwrotu

Towary można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania.

Stan zwracanych produktów

  • Nie używane, tylko sprawdzone w warunkach domowych.

  • Oryginalne opakowanie z metkami i akcesoriami musi być nienaruszone.

Jak zwrócić towary

  1. Wypełnij formularz online: https://www.revgear.pl/odstapienie-od-umowy-zwrot-lub-wymiana-towaru

  2. Zapakuj produkty w oryginalne opakowanie.

  3. Zamów odbiór przesyłki kurierem GLS używając tego linku: https://www.gls-returns.com/#/m/rokcorp. Koszt usługi to 20 PLN, który zostanie potrącony z kwoty zwrotu. W przypadku uznanej reklamacji pokrywamy koszty transportu; jeśli reklamacja nie zostanie uznana, zastrzegamy sobie prawo do obciążenia Cię pełnymi kosztami wysyłki.

Zwrot pieniędzy
Zwrot środków następuje przelewem na podane konto bankowe w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconego towaru.

Czego nie przyjmujemy

  • Towaru bez metek lub z nadmiernymi śladami użycia czy prania.

  • Produktów higienicznych

7. REKLAMACJE (FAQ)

Aby zgłosić reklamację wadliwego produktu, wypełnij formularz online: https://www.revgear.pl/formularz-skargi