Często zadawane pytania

1. WYBÓR TOWARÓW

Nie wiem, jak wybrać produkt, czy możesz mi doradzić?

Tak, oczywiście. Skontaktuj się z nami telefonicznie, za pośrednictwem naszego czatu lub pocztą elektroniczną pod adresem Info@revgear.pl.

2. ZAKUP

Jak mogę złożyć zamówienie?

Najprostszym sposobem na zamówienie towaru jest nasz sklep internetowy senteso.cz. Możemy również przyjmować zamówienia telefonicznie. 

3. CZY MUSZĘ SIĘ ZAREJESTROWAĆ PRZY PIERWSZYM ZAKUPIE?

Nie. Możesz robić zakupy bez rejestracji.

4. PLATBA

Jak mogę zapłacić za towary w sklepie internetowym?

Możesz zapłacić bezpośrednio kartą kredytową podczas składania zamówienia online za pomocą ComGate, Paypal, przelewu bankowego lub za pobraniem.

Jak zrealizować kod rabatowy?

Jeśli masz kod rabatowy, który chcesz zastosować, wprowadź go w polu kodu rabatowego. Zniżka zostanie natychmiast uwzględniona w cenie końcowej. Jeśli masz problem z zastosowaniem kodu rabatowego, skontaktuj się z nami, chętnie pomożemy.

5. WYSYŁKA TOWARÓW

Jak długo po złożeniu zamówienia produkt zostanie do mnie wysłany?

Jeśli zamówione towary znajdują się w magazynie, zazwyczaj wysyłamy paczkę następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia;

Co jeśli kurier nie dotrze do mnie do domu?

PPL przechowa paczkę w magazynie, a Ty otrzymasz wiadomość tekstową z informacją, kiedy paczka zostanie ponownie dostarczona.  DPD dostarczy paczkę ponownie następnego dnia i poinformuje Cię SMS-em lub e-mailem. Poczta Czeska zostawi Ci powiadomienie o nieudanym dostarczeniu paczki i zdeponuje paczkę na poczcie..

Ile kosztuje wysyłka?

Wysyłka zależy od wagi i rozmiaru paczki i różni się w zależności od wybranego przewoźnika, a także metody płatności.

Co zrobić, jeśli przesyłka jest uszkodzona?

Nie należy przyjmować towarów z serwisu wysyłkowego! Jeśli tak się stanie, nie martw się, ale natychmiast skontaktuj się z nami telefonicznie lub e-mailem. Będziemy potrzebować zdjęć uszkodzonej przesyłki;

 

6. zwroty i refundacje

Jak mogę zwrócić towar?

Towar można zwrócić zgodnie z prawem w ciągu 14 dni od daty zakupu. Należy pamiętać, że przedmiot nie może być używany (tylko testowany w domu bez zużycia treningowego itp.) i musi zostać zwrócony w oryginalnym opakowaniu i ze wszystkimi akcesoriami. Towar nie może być w żaden sposób uszkodzony, a koszt wysyłki ponosi użytkownik. Zgodnie z prawem produkt można zwrócić w ciągu 14 dni od daty zakupu. Formularz zwrotu można pobrać TUTAJ.

Jak mogę odebrać towar?

Towar można reklamować w okresie gwarancji wysyłając go na adres sklepu internetowego. Procedura reklamacyjna określona jest w regulaminie. Reklamacje podlegają obowiązującym przepisom kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie konsumentów. Formularz reklamacyjny można pobrać TUTAJ.