Formularz skargi
Czy musisz złożyć skargę?
Procedura reklamacji
Cenimy każdego klienta i dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie nasze produkty spełniały najwyższe standardy jakości. Jeśli jednak wystąpi problem z produktem, oferujemy uczciwe rozwiązanie, które minimalizuje niepotrzebne koszty i komplikacje.
Jak postępować w przypadku reklamacji:
- Skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem info@revgear.pl. Opisz problem i załącz zdjęcia lub wideo, które wyraźnie ilustrują sytuację.
- Prześlij nam również wypełniony formularz reklamacji wraz ze szczegółami zamówienia.
- Na podstawie dostarczonych informacji ocenimy sytuację i poinformujemy o dalszym postępowaniu najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych.
- W większości przypadków odesłanie reklamowanego towaru nie jest konieczne.
Indywidualne rozwiązanie:
Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie. Jeśli konieczne będzie odesłanie towarów, poinformujemy Cię w odpowiednim czasie o kolejnych krokach, w tym o sposobie i adresie wysyłki. Zajmiemy się kosztami związanymi z tą procedurą w zależności od konkretnej sytuacji, aby proces ten był dla Ciebie jak najprostszy.
Naszym celem jest szybkie i uczciwe rozpatrzenie reklamacji w sposób satysfakcjonujący użytkownika.
Uszkodzenia mechaniczne (normalne zużycie)
Uszkodzenia mechaniczne nie są objęte gwarancją! Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, tj. normalnego zużycia towarów. Zużycie mechaniczne jest spowodowane użytkowaniem produktu zgodnie z jego przeznaczeniem. Nadmierne korzystanie z produktu spowoduje jego wcześniejsze zużycie, które nie jest objęte gwarancją.
W praktyce oznacza to, że jeśli kupujący używa produktu codziennie, zużyje się on znacznie szybciej niż taki, który jest używany np. 2-3 razy w tygodniu.
Reklamacji nie podlegają prezenty wraz z towarem.
Zgodnie z prawem konsumentowi przysługują 2 lata gwarancji na towar.
W przypadku zakupu towaru przez firmę, sprzedawca odpowiada jedynie za wady, które przedmiot posiadał w momencie odbioru przez kupującego.
Więcej informacji na temat roszczeń można znaleźć w naszym regulaminie TUTAJ lub w ustawie nr 89/2012 Dz.U. kodeksu cywilnego i innych w ustawie nr 634/1992 Dz.U. - ustawa o ochronie konsumentów. Spółka ma siedzibę w Republice Czeskiej i przestrzega prawa tego kraju.
Formularz reklamacyjny można pobrać TUTAJ.
E-mail: Info@revgear.pl