Formularz skargi

Czy musisz złożyć skargę?

Procedura reklamacji

Cenimy każdego klienta i dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie nasze produkty spełniały najwyższe standardy jakości. Jeśli jednak wystąpi problem z produktem, oferujemy uczciwe rozwiązanie, które minimalizuje niepotrzebne koszty i komplikacje.

Jak postępować w przypadku reklamacji:

  1. Skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem info@revgear.pl. Opisz problem i załącz zdjęcia lub wideo, które wyraźnie ilustrują sytuację.
  2. Prześlij nam również wypełniony formularz reklamacji wraz ze szczegółami zamówienia. 
  3. Na podstawie dostarczonych informacji ocenimy sytuację i poinformujemy o dalszym postępowaniu najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych.
  4. W większości przypadków odesłanie reklamowanego towaru nie jest konieczne. 

Indywidualne rozwiązanie:

Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie. Jeśli konieczne będzie odesłanie towarów, poinformujemy Cię w odpowiednim czasie o kolejnych krokach, w tym o sposobie i adresie wysyłki. Zajmiemy się kosztami związanymi z tą procedurą w zależności od konkretnej sytuacji, aby proces ten był dla Ciebie jak najprostszy.

Naszym celem jest szybkie i uczciwe rozpatrzenie reklamacji w sposób satysfakcjonujący użytkownika.


Uszkodzenia mechaniczne (normalne zużycie)

Uszkodzenia mechaniczne nie są objęte gwarancją! Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, tj. normalnego zużycia towarów. Zużycie mechaniczne jest spowodowane użytkowaniem produktu zgodnie z jego przeznaczeniem. Nadmierne korzystanie z produktu spowoduje jego wcześniejsze zużycie, które nie jest objęte gwarancją.

W praktyce oznacza to, że jeśli kupujący używa produktu codziennie, zużyje się on znacznie szybciej niż taki, który jest używany np. 2-3 razy w tygodniu.

Reklamacji nie podlegają prezenty wraz z towarem.

Zgodnie z prawem konsumentowi przysługują 2 lata gwarancji na towar.

W przypadku zakupu towaru przez firmę, sprzedawca odpowiada jedynie za wady, które przedmiot posiadał w momencie odbioru przez kupującego.

Więcej informacji na temat roszczeń można znaleźć w naszym regulaminie TUTAJ lub w ustawie nr 89/2012 Dz.U. kodeksu cywilnego i innych w ustawie nr 634/1992 Dz.U. - ustawa o ochronie konsumentów. Spółka ma siedzibę w Republice Czeskiej i przestrzega prawa tego kraju. 

Formularz reklamacyjny można pobrać TUTAJ.

E-mail: Info@revgear.pl