Wysyłka i płatność

Transport

Przesyłki transportujemy w następujący sposób:

ceny obowiązują od 1.4.2023

Mailroom

Przesyłkę można odebrać w swoim najbliższym Mailroom

  Platba předem Dobírka
Packeta Z- box 14 PLN +10 PLN
GLS Dostawa na adres 18,9 PLN +10 PLN

Informacje dotyczące wysyłanych towarów

Mamy stany magazynowe w naszym sklepie internetowym i wysyłamy je do Ciebie zwykle w ciągu 2 dni roboczych od opłacenia zamówienia (nie później niż 14 dni).

Zawsze sprawdź przesyłkę natychmiast po jej otrzymaniu..

Ceny zawierają podatek VAT;

Poinformujemy Cię o wysyłce na podany przez Ciebie adres e-mail.

Masz więcej pytań dotyczących transportu? A może interesuje Cię coś innego? Sprawdź często zadawane pytania.

Płatność

1 / Płatność za pobraniem - gotówką lub kartą kredytową

Za zamówienie można zapłacić do przy odbiorze. W takim przypadku opłata pocztowa jest powiększona o opłatę za pobraniem.

2 / Przelew bankowy

Numer konta to 2402122157/2010, Fio banka a.s.

Zmienny symbol odpowiada numerowi zamówienia. 

Zamówienie wysyłamy dopiero po otrzymaniu płatności, dlatego zalecamy przelanie kwoty natychmiast po zamówieniu towaru, abyśmy mogli wysłać go jak najszybciej;

3 / PayPal

Jest to portfel elektroniczny, który umożliwia płacenie za pomocą konta PayPal połączonego z kartą kredytową;

4 / Płatność online - natychmiastowa płatność kartą kredytową

Do płatności online używamy bramki płatniczej COMGATE.  Możesz zapłacić natychmiast za pomocą karty kredytowej lub debetowej. Pieniądze znajdą się u nas natychmiast, dzięki czemu będziemy mogli od razu zająć się Twoim zamówieniem.

W przypadku jakichkolwiek skarg lub pytań dotyczących płatności za pośrednictwem COMGATE prosimy o kontakt:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

Każde zamówienie jest wiążące zgodnie z naszymi warunkami. W przypadku niedostarczenia i nieodebrania przesyłki zastrzegamy sobie prawo do pokrycia kosztów związanych z przesyłką.